Klacht: 35GB Extra mobiel internetdate vergoeding!

op 05 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goeden dag ik ben zo juist afgesloten door Tele2 i.v.m dat ik nu 70Euro vooruit moet betalen want heb voor 35GB extra Mobiel Internet aangeschaft dit is voor mijn Playstation4 download! nu komt het volgende dit grapje kost mij dus 202,99Euro wat opzich niet zo erg is maar wel dat ik door dit in een een keer ben afgesloten en dus niks meer heb aan die 35GB ten zij ik dus geld zou hebben nu zou ik het kunnen betalen ( 70 Euro) maar dit kan ik pas doen wanneer me geld binnen is dus de 20ste/23ste van augustus.
maar dan zit ik dus weer in mijn nieuwe maand dus dan heb ik het voor niks aangeschaft! en kan nu dus gewoon fluiten er na! hoe kunnen we dit op lossen?? en ja ik snap ook wel dat het hoge rekening is maar elke maand is netjes betaalt!!! en hoop dus bij deze dat julie mij weer aankunnen gaan sluiten binnen paar uur! want voor dit ga ik nu geen (202,99)euro betalen!

waneer ik tevreden ben is waneer julie mij weer aansluiten of waneer ik dit niet hoe te betalen (202,99Euro) vooruit betalen (70euro)
en dus mijn 35GB word vergoed! of te wel gewoon gelijk aansluiten!
of op een of andere manier vergoed word

20ste/23ste dan is mijn geld pas binnen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CalimeroAaron