Klacht: 350 naar Alkmaar

op 25 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is al de zoveelste keer dat de 350 in Den Oever naar Alkmaar niet wacht op de 135. Word ondertussen erg vervelend.

Als de bussen gewoon netjes op elkaar blijven wachten. De bus gaat hier maar 1 keer per uur en er valt ook niks te beleven of te doen in Den Oever dus je staat rustig een uur buiten te wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste xdevries, Wat jammer om te lezen dat je je overstap hebt gemist! Helaas heb ik te weinig informatie om deze klacht door te kunnen sturen. Zou je kunnen aangeven: -Op welke dag dit is voorgevallen -Bij welke halte je precies over wilde stappen -Of je je overstap aan de chauffeur van lijn 135 had gemeld -Hoe laat lijn 135 in Alkmaar aankwam -En wat de vertrektijd (volgens dienstregeling) was van lijn 350? Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 06:26 geantwoord

Beste xdevries,

Omdat we helaas geen informatie meer van je hebben ontvangen, sluiten we deze klacht.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door xdevries