Klacht: 35 minuten wachttijd klantenservice…

op 11 oktober 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik ben qua internet tot nu toe nog altijd tevreden geweest over de verbinding, maar als er eens iets mis is: oh wee, de bereikbaarheid van de klantenservice is namelijk echt ho-pe-loos! Ik heb 6 oktober 35 minuten in de wacht gestaan. Alsof dat nog niet erg genoeg is, hoor je ondertussen ook nog zeer luide schelle vreselijke muziek die zich regelmatig herhaalt. Ik ben zelden zo agressief geweest als daardoor.

Uiteindelijk konden ze me ook nog eens niet helpen want dergelijke technische ondersteuning van WiFi dat “boden ze niet aan”. En, werd me verteld, er was ook niemand aanwezig die genoeg technische kennis in huis had.

Pardon? Ik neem toch internet bij Online af, en maak daarbij gebruik van het door jullie geleverde modem?? Hoezo bieden jullie dan geen ondersteuning?

En ik wilde alleen maar mijn buurmeisje tijdelijk gebruik laten maken van mijn internet voor haar afstudeeropdracht i.v.m. een storing met haar internetverbinding. Zo ingewikkeld hoeft dat niet te zijn, heb ik begrepen via bepaalde fora. Online: Het stond me vrij een ander modem te kopen die wél kon wat ik wilde maar met een EIGEN modem zou direct ALLE ondersteuning vervallen.

En tot overmaat van ramp kan ik nu ineens ook zelf niet meer gebruikmaken van mijn wifi-verbinding… hierdoor kan ik niet goed werken met mijn telefoon!!!

Als iemand van online met mij de wifi instellingen doorneemt of in elk geval zoregt dat ik zelf weer gebruik kan maken van Wifi. En als de klantenservice beter wordt, zowel qua kwaliteit (technische kennis graag) als kwantiteit (is het callcenter überhaupt bemand?)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judita