Klacht: 300 euro kosten nog steeds niet gemaakt

op 17 juli 2012 over wim bressers tweewielers in de categorie Fietsmerken

bressers heeft mijn accu )onnodig vervangen) en een elektrische starsysteem. Kosten bij elkaar ongeveer 300 euro. Krijg de scooter elektrisch niet meer gestart. En bressers komt er onderuit doordat er gezegd word dat hij niet weet wat het probleem is. Wat hij toen ook niet wist maar wel heeft “gemaakt“. Als ik praat over de 3 maanden bovaq garantie lacht hij, kortom prijzige kosten op kosten zonder aannemelijk resultaat.

Dat elektrische start kosteloos gemaakt gaat worden n.a.v. vorige reparatie. en dat bressers geen nieuwe problemen verookzaakt of zoekt om kostend te kunnen maken.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wim bressers tweewielers in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wim bressers tweewielers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wim bressers tweewielers

Heeft op 14 januari 2013 om 09:16 geantwoord

Beste klant
deze reparatie van 300 euro heb ik geclaimd bij de importeur en heeft uw bij ons ook niet hoeven te betalen.
en het resterende bedrag van de accu wat uiteraard geen garantie is, gaan we toch netjes met uw oplossen.
want onze service en garantie staan bij ons hoog in het vaandel

Mvg Wim Bressers

Alle klachten die gemeld zijn door ------