Klacht: 3 x gemaild kastje werkt niet meer. Geen antwoord gekregen

op 27 april 2017 over Flixtronix in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kastje laten upgraden omdat hij niet naa r behoren werkten
Deed eigenlijk niks.
Na upgrade werkte hij twee maanden prima.
Nu werkt hij weer helemaal niet.
Eerste mail verstuurd antwoordt van Flixtronix,wegens drukte mailen we u binnen enkele dagen terug.
Na enkele dagen niks gehoord nogmaals een mail verstuurd.
daarna nog een zijn nu inmiddels een maand verder nog steeds geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden wanneer het kastje naar behoren werkt.
Zoals in de eerste twee maanden.
was daar zeer tevreden over.
Maar nu is het ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixtronix

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixtronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dasinah