Klacht: 3 x een verkeerde advocaat toegewezen gekregen

op 09 juni 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij jurofoon drie verkeerde advocaat toegewezen gekregen ik nam nogmaals contact op met hun voor een goede advocaat die me zaak wel ken behandelen ik kreeg te horen je heb al 3 x een advocaat toegewezen gekregen en dat noemt men bij Jurofoon dan een deskundig advies maar wel even een rekening sturen van 55 euro en een incasso bedrijf op je afsturen !

Gewenste Oplossing:

geen 55 euro betalen voor ondeskundig advies

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van JuroFoon

2 maanden geleden - Geachte heer van Krimpen, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de toegewezen advocaten. Terugstorting van het lidmaatschapsgeld biedt natuurlijk niet de juiste oplossing. Wij vragen u daarom om even contact op te nemen via het ledennummer om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 17 juli 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Krimpen,

Tot op heden hebben wij niets van u mogen vernemen.
Als dit betekent dat het probleem inmiddels is opgelost, zou dat fijn zijn.
Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u nogmaals vriendelijk contact met ons op te nemen om de zaak verder te bespreken/oplossen indien mogelijk.

Met vriendelijke groet,
HelloLaw (voorheen JuroFoon)

Heeft op 17 juli 2017 om 11:04 geantwoord

Er is geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door klacht 1965