Mijn Klacht:
Vanmorgen tegen 9.30 uur stond ik mij aan te kleden toen de bel ging. 2 x werd erg lang door iemand de bel ingedrukt. Ik schoot mijn t-shirt aan al rennende naar de trap om zo snel mogelijk beneden te kunnen zijn. Ik heb 13 treden en bij de helft ging de bel al weer. Kom ik bij de deur staat daar de bezorger van DHL. Ik was woest in mijn hoofd. Binnen nog geen 30 seconden zo vaak te bellen. De rest van het gezin lag nog te slapen. Meneer vertrok geen spier toen ik hem vroeg waarom hij zo vaak op de bel drukte. Geen mens kan zo snel bij de deur zijn. En bovendien kan je eerst 1 x bellen.
Het is mij al vaker overkomen met zo’n ongeduldige onvriendelijke bezorger van DHL. Hebben jullie daar gedragsregels voor op welke manier pakketen moeten worden afgegeven? Het is beslist geen visitekaartje voor jullie bedrijf!
Graag hoor ik iets van u.
Gewenste Oplossing:
1 x bellen en mensen de mogelijkheid bieden om naar de deur te kunnen lopen.

