Klacht: 3 weken geen gebruik kunnen maken van hdmi

op 20 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Geachte medewerker van Tele 2;
Ik heb een een week of 5 geleden (toen al elke keer klachten over het hdmi aansluitkastje.
Als ik n.l. mijn afstandsbediening van de tv pak en op hdim druk, kreeg ik geen rood lampje, deze bleef dan steeds op blauw staan.
Zo af en toe ging het nog per ongeluk goed .
Totdat er helemaal geen rood lampje meer brandde wat wil zeggen dat de tv en het kastje uit zijn.
Ik heb er meerdere keren gebeld met tele 2.technische ondersteuning, en de eerste medewerker die ik aan de telefoon kreeg begreep absoluut niet wat ik bedoelde, ik moest gewoon doen wat hij zei!!!
Ik had al zo vaak de router gereset en overal de stekkers/ kabeltjes vanaf gehaald en weer terug geplaatst en goed! wat een onbeschoft taalgebruik.
daarna heb ik nog 2 medewerkers aan de telefoon gehad waaronder Jeffrey en HIJ wist me te vertellen evenals degene die ik daarvoor aan de telefoon had ( hij had ook het idee) dat het aan de afstandsbediening moest liggen.
Ik had er al andere batterijen voor gekocht, maar dat werkte dus niet / er kwam geen knipperend lampje!
al met al heeft dit dus 3 weken geduurd met geen gebruik kunnen maken van die diensten.
DUS wil ik van uw bedrijf de vergoeding voor 3 WEKEN =
€ 46,00 : 3 = € 34,50 niet genoten diensten.

Ik wil op mijn bankrekening de somma van € 34,50 geboekt zien.
En zoals u ziet is op 22 oktober 2016 mijn contract ten einde bij uw bedrijf.
Ik zou van u willen dat u de naam erbij zoekt die ik het eerst aan de telefoon heb gehad ( u zou het terug moeten zien? )
Deze medewerker had er dus totaal geen verstand van en ik vond het knap onbeschoft dat er met een intonatie wordt gezegd: u moet doen wat ik zeg;
Ik wens niet door iemand zo aangesproken te worden, hoezo visitekaartje van de zaak!
Ik ben al ZO LANG klant van uw bedrijf , maar als dit zo door gaat of ik krijg de vergoeding niet, ga ik denken aan een andere provider.
En ik wil graag van u een mail waarin ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan veranderen, ik kan n.l. niet eens in mijn tele2 kijken.
Dit uiteraard pas NA MIJN VERGOEDING.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.C.M. Schurink