Klacht: 3 ultrasound behandelingen gekocht via groupon bij Emine schoonheidssalon in amsterdam

op 07 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Heel erg ontevreden over deze salon!!

ten eerste merkte ik totaal geen resultaat door de behandelingen,Emine zei dat dat er aan lag dat ik niet genoeg water dronk[wat ik wel had gedaan]En ze zei dat het bij alle anderen wel goed resultaat leverde,jaja tuurlijk..Elke keer kreeg ik maar zon 15 a 20 min een behandeling,terwijl ik las op internet dat zon behandelijk ongeveer een uur duurt.Verder was het zeer moeilijk elke keer een afspraak te maken!!Of ze had geen plek,of ik kon haar gewoon niet bereiken!! Een ander[bleek een stagaire] had mij beloofd dat ik nog wel een 4de gratis behandeling kon krijgen omdat ik gewoon totaal geen resultaat kon merken.Maargoed bleek dat eigenares Emine het daar totaaal niet mee eens was en ze snapte niet hoe die stagaire dat kon beloven aan mij.Met veel gesmeek en gedoe mocht ik toch nog ff terug komen met veel tegenzin van Emine[wat ik heel duidelijk merkte]En op voorwaarden dat het absoluut niet langer dan een kwartier mocht zijn :[ Met wweer heel veel moeite een afspraak kunnen maken,en na een half uur wachten bij haar id hal was ik aan de beurt.Ik zei graag weer mn heupen behandelen bet zoals de vorige keren..Maar toen begon ze mn onder rug te doen.Ik vroeg na 10 min waarom ze eigenlijk met mn onderrug bezig was?Ze zei dat ze dat heupen noemde en dat ik het weer allemaal verkeerd aan gaf en dat heupen zadeltassen werd genoemd.Echt ongelovelijk!!Vervolgens stopte ze dus meteen.Ik vroeg waarom ze per direct stopte,zij zei omdat ze toch niet met het gewenste lichaamsdeel bezig was en bovendien elk moment een andere klant zou komen…Echt schandalig dit!!Ik kan niet begrijpen waarom zij nog klanten heeft,echt waar!Zeer teleurgesteld en spijt,zon zonde van mn geld!!!!

Niks

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 28 november 2012 om 15:43 geantwoord

Beste Lisa,

Onze excuses dat het zo gelopen is! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Wij zullen het doorgeven aan de desbetreffende afdeling en de situatie ook zeker meenemen in de evaluatie van deze deal. Nogmaals onze excuses.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door zonneschijn79