Klacht: 3 punten

op 31 maart 2013 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag 29 maart aangekomen in Weert, zeer vriendelijk ontvangen. Bij aankomst kamer deed de fohn het niet ook was er geen toiletborstel aanwezig de deur van de toilet was kapot, verschrikkelijk veel overlast van de afzuigmoter die de hele dag en nacht doorgaat dit doorgegeven, zondagochtend bij uitchecken was dit nog steeds niet hersteld. Het diner in restaurant gebruikt, het eten was prima,er moest 4 x naar achteren gegaan worden voor er een glaasje witte wijn op tafel stond omdat degene niet wist wat het koste ook was er geen wijnkaart, maar toen kwam er een groep van 14 mensen die ook wilde dineren, wat een hoop kabaal wat betreft tafels en stoelen die heen en weer werden geschoven om de groep bij elkaar te laten zitten. Wij wilden iets te drinken bestellen, maar de grote groep was belangrijker want er werd niet naar ons omgekeken. 1e paasdag bij het ontbijt ging alles fout, eindelijk hadden wij een tafeltje weten te scoren en wij met een broodje onze jus de orange in een theegas en bierglas omdat er verder niets voorradig was je moest een kwartier in de rij staan en op het moment dat je aan de beurt was er niets, de fruitsalade moest in een limonadeglas, bestek moest mijn man zelf ergens vandaan halen. Het grootste toppunt was dat wij eindelijk zaten en er een paasboom wat tegen onze tafel stond werd weggehaald door een dame ik vroeg nog moet dat nu, ja dat moest wat die moest bij de deur gezet worden voor de paasbrunche, er viel allemaal zilveren troep op onze tafel, daarna kwam de dame nog een keer om het tafetje op te halen waar de boom opstond was het voor ons geen pasen??
Ik ben naar de receptie gelopen om te vragen of dit normaal was en of ik een leidinggevende kon spreken, maar helaas die was er niet morgen zou de dame weer komen haar naam is Joyce Clement ik vroeg of er iemand anders de leiding had, maar die had iedereen vertede de dame in kwestie. Ik heb het verzoek neergelegd om kontakt met mij op te nemen, maar lees dat de klacht binnen 24 uur gemeld moet worden, aangezien het vandaag een gekkkenhuis was bij het ontbijt denk ik dat het morgen niet anders zal zijn, vandaar nu mijn klacht. Wij hadden een voucher gekocht via blokker om kennis te maken met uw hotel, maar jammergenoeg is dit bij ons niet bevallen en zullen in het vervolg geen voucher meer kopen voor uw hotel. Bij een resort in Turkije daar sta je in de rij voor het eten, maar had dit niet verwacht bij een hotel zoals het Golden Tulip.

Gewenste Oplossing:

Onze voucher was 99 euro wat in dit geval zonde van het geld was!!In het hotel ligt een grote klacht van ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnemai