Klacht: 3 of 4 keer hydro blok, lek

op 05 december 2015 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ketel in 2007 aangeschaft, inmiddels al 3 of 4 keer hydroblok lek, en alles drijfnat. Nefit moet denk eens nadenken om al de mensen die in dit jaar een ketel hebben aangeschaft, deze mensen een nieuwe ketel op kosten van Nefit te geven, die hebben al voldoende ellende en schade gehad, door lekkage’s

Gewenste Oplossing:

Als probleem definitief is opgelost, en niet dat je bang moet zijn dat het weer gaat lekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 06 september 2016 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Blom,

Dit bericht enkel even ter afsluiting, aangezien de klacht op de site nog open stond. In reactie op uw klacht hebben we u destijds via privéberichten gecontacteerd. Mocht toch verdere interventie van ons gewenst zijn, stellen wij het op prijs als u contact zou willen opnemen met onze afdeling Consumentenservice, bereikbaar op 0570-602500 of via consument@nefit.nl

Met vriendelijke groet,
Nefit Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Botersloot 44