Klacht: 3 min te vroeg

op 07 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Henk, Het is voor ons helaas onduidelijk over welke dag en tijdstip je het nu hebt. We kunnen je klacht dan ook niet in behandeling nemen. Kun je ons laten weten wanneer dit is voorgevallen en hoe laat de bus er volgens de dienstregeling had moeten zijn? Met vriendelijke groet, ^Zoë Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht henk306

10 maanden geleden - Bus 90 moet volgens regeling om 07:39 komen maar kwam 07:36 uur!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 februari 2018 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henk,

Ik heb het volgsysteem er bij gepakt. De bus is niet 3 minuten te vroeg gekomen. Maar juist 3 minuten te laat. De bus hoort daar namelijk om 7.36 uur te zijn en deze is pas om 7.39 uur langsgereden.

Ik ben bang dat je dan zelf te laat bij de halte bent geweest. Je kunt dit nachecken in de reisplanner. Als je de reis plant zie je dat de bus 3 minuten te laat is geweest vanmorgen.

Met vriendelijke groet,
^Zoë
Team Webcare

Heeft op 14 februari 2018 om 08:21 geantwoord

Nee dus!!!!!

Ver geen reactie van Arriva. Wel vreemd!!!

Krijgen zij wel de feedback?

Reactie van de melder van de klacht henk306

10 maanden geleden - Wat een rare klacht site!

Alle klachten die gemeld zijn door henk306