Klacht: 3 Kwartier wachten in hitte, bus vol.

op 24 augustus 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

24-08-2016

Na drie kwartier gewacht te hebben in de brandende zon, vele telefoontjes verder met Qbuzz en de 9292 site in de gaten gehouden te hebben zijn wij niet tevreden.
We hebben drie kwartier moeten wachten en werden toen teleurgesteld met het feit dat de bus vol zat. We hebben meerdere malen met Qbuzz gebeld, waar slechte diensten geleverd werden. We moesten het zelf maar uitzoeken en werden bot behandeld. Vervolgens kregen we een telefoonnummer toegewezen door Qbuzz van de politie (0900-8844) waar we maar naar toe moesten bellen voor informatie. We zijn erg teleurgesteld dat ons leuke geplande dagje uit de dupe is geworden mede dankzij Qbuzz zijn diensten en service.

Wij zijn tevreden als de volgende keer als een persoon naar Qbuzz belt, hij/zij vriendelijk te woord wordt gestaan en geholpen wordt bij zijn/haar probleem.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LennardZuur