Klacht: 3 defecten apparaten na iets meer dan 3 jaar

op 13 juni 2016 over Nuva Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Na iets meer dan 3 jaar ging onze vaatwasser kapot. Nuva keukens verwees ons door naar Atag, deze vond het meer dan normaal dat een vaatwasser er na 3 jaar mee ophoud. Nuva keukens gaf niet thuis.

Nu heeft ook onze koelkast het begeven. De inbouwkast waar deze in zit blijkt niet recht te zijn. Wij weten niet of hij niet goed werkt omdat deze deur scheef is of omdat de thermostaat kapot is. Achterin de koelkast zit in en de spullen voorin bederven.

Ook de oven welke uitgerust is met een reinigingssysteem. Hierbij moeten de rekken voor de bakplaten verwijdert worden. En daar zit nu net het probleem een rek is voor mij niet te verwijderen, het boorgat is scheef waardoor de schroef ook scheef zit en hij mist een plaatje. Voor Nuva keukens geen reden hier iets aan te doen.

Tel daarbij op de diverse lakbeschadiging op deurtjes omdat deze scheef zijn en tegen elkaar komen is voor ons een reden om nooit meer een Nuva keuken te kopen. Het betreft hier een dure keuken van net 3 jaar oud.

Als al mijn apparaten weer fatsoenlijk werken en de lakbeschadiging worden bijgewerkt en de scheven deuren weer recht zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuva Keukens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuva Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mene