Klacht: 3 dagen zijn nog net geen 2 dagen

op 24 december 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb via hema gebruikt gemaakt van de actie om voor 89,- 3-dagen op een trip te gaan. Dit doen we met zijn tweeën, dus 178,-. Bij het bevestigen moest er ook nog eens 12.50 pp worden betaald om naast elkaar te zitten. Tot zo ver nog wel akkoord. Gisteren de boekingsbevestiging gehad en blijkt dat we op de ‘3e’ dag al om 9.05 vliegen vanaf Gdansk naar Eindhoven. Het vliegveld is zeker een half uur weg, 3 uur van te voren aanwezig zijn om in te checken. Dit betekent om 4.30 op en dus ook nog ergens zien te kunnen ontbijten (want dit zit niet standaard in begrepen, nou ja voor 10,- pppn).

Ik zou tevreden zijn met een latere vlucht. Of als dat niet mogelijk is een wijziging van de reis, andere datum en stad zolang het maar in de buurt komt van 3 dagen en niet net aan 2.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Besuijen