Klacht: 3 Dagen geen internet

op 03 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 26/09/2016 internet besteld en een goede afspraak gemaakt met de verkoper namelijk dat vanaf 15 okt. internet geleverd zou worden.
maar door een fout met de email adres heb ik geen bevestiging ontvangen.
inmiddels een week verder heb ik vanmiddag weer contact gelegd met klantenservice en een nieuwe afspraak gemaakt voor een levering op 17/10/2016 en ook bevestigd, maar minuut later kreeg ik een sms dat er vanaf 20/10/2016 internet geleverd worden.
Het probleem is dat ik per 17/10/2016 geen internet heb, omdat ik de huidige provider al veel eerder opgezegd heb.
Als jullie vanaf 20 okt. gaat leveren betekent dat ik 3 dagen zonder INTERNET en zonder TV zit absurd.
En dit alles door een fout van jullie(personeel).
Ik verzoek jullie dan toch nogmaals te overwegen om de bestelling eerder te leveren.
Spoedig zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijk groeten H. Mahabali

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als jullie de gemaakte afspraak(beloftes) na komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hsmahabali