Klacht: 2x reparatie en nog steeds geen oplossing. Reageren op berichten dat wil ook niet zo lukken

op 22 mei 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Gisteren mijn toestel terug ontvangen na reparatie via Dynafix. Toestel crashed en reset zich regelmatig. Als ik kijk naar de diagnose log files dan is het een hardware probleem. Ik Heb het toestel inmiddels al twee keer via de vodafone winkel opestuurd, En elke elke keer repareren ze deze zogenaamd met gebruik van Dynafix. Eerste reparatie een update????? tweede reparatie een scherm vervangen hoewel deze helemaal niet kapot was… en nu. voor een derde keer toesturen? daar heb ik niet zo een trek in.. want kennelijk is dynafix niet in staat een goede reparatie uit te voeren en het toestel te testen.!.. Ik geloof ook niet dat er getest wordt want hoe kan het dat hij binnen een dag! weer crashed en dezelfde problemen heeft? ik wordt hier een beetje heel erg moe van en verlang dan inmiddels een ander toestel.. kan op deze manier al 4 weken! geen gebruik maken van mijn toestel. Mijn case nummers bij Dynafix zijn: IRMAVODA13745519 en IRMAVODA13716448
Graag wil ik een passende oplossing. Een derde keer aanbieden aan Dynafix wordt ik moedeloos van want die zijn kennelijk niet in staat om het probleem op te lossen, gezien de problemen en de oplossingen die zij geven. Dit schijnt verplicht te zijn via vodafone??? Dat is geen service.
Als je onderzoek doet naar dynafix zie je niets anders als problemen, Het bevreemd mij zeer dat een bedrijf als Vodafone hier zaken mee wil doen en ook nog eens aan deze spelletjes mee doet om een klant zo te laten zweven.

ipv van een derde keer aanbieden een ander toestel zonder problemen. Heb daar tenslotte recht op. Toestel is nog geen jaar oud.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw klachten niet permanent opgelost zijn. Graag willen wij u vragen of u de backup terugzet op uw toestel. Zet u bij ontvangst van uw iPhone de oude apps direct terug op uw toestel? Want wellicht zit hier een probleem in waardoor uw toestel crasht. Daar wij verplicht zijn het toestel leeg te maken kunnen wij niet testen met uw apps erop wat zou kunnen verklaren waarom wij deze klachten niet kunnen reproduceren maar u hier wel last van blijft houden. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Michel Hoeijmans

7 maanden geleden - Beste dynafix, Ik krijg in de logfiles coretime errors, systemmemory resets en resetcountererrors met bnugtype 115 en daarboven op Panic files. Dit staat los van Apps en wijst op hardware fouten (google deze errors maar even bij apple). Dit bewijst maar weer dat jullie niet in staat om het probleem op te lossen. Ik heb inmiddels vodafone om een coulance swap verzocht. Groeten Michel Hoeijmans

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, ik zie dat uw toestel inmiddels weer bij ons binnen is. Ik zal voor u deze reparatie in de gaten houden om te kijken of we iets kunnen doen om u te voorzien van een permanente oplossing voor de aangegeven problemen met uw toestel. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 juli 2016 om 09:20 geantwoord

Geachte klant,
Wij zijn dat uw toestel inmiddels retour is gezonden. Daar u niet meer heeft gereageerd via deze weg zullen wij de klacht voor u sluiten.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Hoeijmans