Klacht: 2x probleem raamwisser

op 18 juni 2016 over Schoonheidssalons in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
twee jaar terug vw2 plus gekocht va redcoon. Net binnen jaar probleek dat raamwisser niet meer oplaad. toe nieuwe gekregen ivm garantie. Na half jaar weer hetzelfde. contact met redcoon opgenomen en zou volgens hun buiten garantie vallen. we hebben vorige maand maar nieuwe gekocht via mediamarkt. Nu hebben we alweer hetzelfde probleem. . Na enkele uren in opladen gezeten te hebben en als je dan op aan drukt knippert led in knop sbel en start ie niet. Volgens handleiding contact opnemen met leverancier:-(
wat is met dit product aan de hand? Heb zojuit op Internet gezocht en zie dat er veel meer mensen dit probleem hebben. En moet ik hem dus nu weer terug naar mediamarkt sturen?
Graag hoor ik van u
mvg
mireille en wilfred soetekouw
Boonakker 15
668 at altforst
wilfredsoetekouw@gmail.com

Gewenste Oplossing:

vervangen en ervoor zorgen dat het niet weer voor gaat komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonheidssalons

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonheidssalons nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilfred soetekouw