Klacht: 2x opgewaardeerd maar geen codes ontvangen

op 04 februari 2014 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling.
Helaas blijkt er een landelijke storing te zijn bij de ING.
Daardoor is uw betaling nog niet bij ons binnen gekomen.
Ik adviseer u een screenshot van de transactie te sturen naar support@beltegoed.nl zodat we het verder voor u kunnen nakijken.
Voor verdere vragen kunt u ook contact opnemen met uw bank de ING.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door misznaomii