Klacht: 2x foutieve levering via internet

op 27 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij Blokker wateringen via internet, een Leifheit uittrekbaar wanddroogrek, type telegant 100, art.no.4200639 € 34,95 besteld. Tot 2x toe werd een ander type geleverd, daarom adviseerde klantenservice om geld terug te halen wat wij inmiddels hebben gedaan. Genoemd rek bleek wel in voorraad te zijn….. Wij zijn hier vanaf 6 juli mee bezig geweest. Toch zouden wij graag dit rek willen hebben en vragen uw medewerking om geleverd te krijgen.

Wanneer bovengenoemd droogrek bij ons is geleverd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mw.W.Tomeij

5 maanden geleden - Waarom niet rechtstreeks in de winkel te koop

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:44 geantwoord

Beste mevrouw Tomeij,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad betreffende uw bericht. Tot twee maal toe een foutief artikel toesturen zou niet mogelijk moeten zijn. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Op dit moment wordt er onderzocht hoe dit toch heeft kunnen gebeuren. Eerder heeft een collega al contact gehad met het distributiecentrum. Hier is niets uit voort gekomen. Om uit te vinden waar de vergissing dan in zit heb ik u een e-mail toegestuurd. Ik ga er vanuit dat we tot een goede oplossing zullen komen wanneer de achterliggende reden is gevonden.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mw.W.Tomeij