Klacht: 2x besteld 1ste onder rembours 2de onmiddelijk betaald en geen antwoord of niks ontvangen

op 19 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al jaren klant bij large en altijd tevreden geweest maar dit vindt ik er nu echt over mailen of bellen nooit krijg ik antwoord heb mijn 2de bestelling betaald en nog steeds niks.
Absoluut niet meer tevreden hierover.
Wat is er daar aan de hand?
Hoop alsnog antwoord te krijgen en mijn producten voor kerst.

Gewenste Oplossing:

Mijn producten op tijd krijgen en iets aan de service doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Large Popmerchandising

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keukie