Mijn Klacht:
DHL presteerde het om twee keer achterelkaar mijn pakket kwijt te raken. Via “customer service” kom ik niet verder. Ze ondernemen totaal geen actie. Ik kan nu mijn verzendkosten terug krijgen omdat ze geen zin hebben om het uit te zoeken.. waardeloos bedrijf!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakketten ontvangen


