Klacht: 2x achter elkaar de helft van bestelling ontvangen

op 13 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

6 weken geleden hadden wij 6 dozen van 32 Ariel wasmachine pods besteld. Tot de bestelling werd afgeleverd kregen 6 dozen van 16 stuks geleverd.

Na een klacht hierover, konden we alleen de helft van wat we betaald hadden als Tegoed bijgroupon krijgen, naleven deden ze niet aan…. Dus onder protest zijn we akkoord gegaan met deze oplossing.

2 weken later zien we dezelfde aanbiedingen op Groupon. Dus wij bestelde 3 dozen van 32 stuks om zo de bestelling alsnog compleet te maken.

Tot onze stomme verbazing kregen we dit keer weer de helft geleverd, 3 dozen van 16 stuks.

Na weer een klacht onder vermelding dat we weer de helft als tegoed niet accepteren, komen ze na 2e weken toch met hetzelfde aanbod van de helft van wat we betaald hebben als Groupon tegoed.

We zijn niet akkoord gedaan en eisen nalevering van de niet geleverde pods. Lijkt me normaal.

Als ze de 3x16 Ariel pods alsnog naleveren.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nl80813