Klacht: 2particuliere op zakelijk abonnement niet kunnen overzetten

op 26 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KPN wil me niet helpen met het overzetten van mijn eigen zakelijke contract naar een privé contract zodat ik de app Mijn KPN kan gebruiken. Moet contract 140,00 afkopen terwijl het voor mij alleen maar een administratieve overboeking is. Men weigert een oplossing te zoeken en volgt het beleid. Klantbehoud past daar niet in. Heb al heel veel ongemak gehad en kan/wil dat niet meenemen in een coulancebehandeling. Fenomeen trouwe klant doet ze ook niets, zowel over de telefoon als in de KPN winkel zijn ze getrained in een apathische houding. We kunnen en mogen u niet helpen. Tijdens een gesprek met 1200 wordt zelfs het gesprek Beëindigd!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ga op zoek naar een alternatieve provider of genoegdoening bij KPN , naast gebruik van app mijn KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Faber