Klacht: 2mnd ‘gratis?!’ pakket cadeau

op 25 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Eind november werd ik gebelt door telfort. Volgens hun administratie was ik een jaar lid en hadden ze daarom een leuke aanbieding, 2maanden gratis het hbo en pluspakket. Dus ik vraag welke regels er aan vast zitten… niks mevrouw! Het enige wat u moet doen is het zelfuitzetten als u het niet wilt behouden. Ik heb het aanbod afgewezen en verteld dat ik z’n muts ben die gaat vergeten dit stop te zetten.

Nou mevrouw ik maak een uitzondering, ik zet het voor u uit zodat u er toch gebruik van kunt maken! Aldus, Emrah medewerker Telfort! Goed, bedankt ik noteer alleen wel even uw naam! Zo gezegt zo gedaan….

kijk ik op MijnTelfort… eind januari mega hoge rekening terwijl 2 februari de 2 maanden omzijn. Telfort gemaild, als enige antwoord, dan had u het uit moeten zetten dat gaat niet automatisch….! Als u nu een schriftelijke brief schrijft krijgt u het eind februari gecrediteerd.

Nee telfort!! Ik betaal eind januari niks extra’s! Jullie bieden 2 maanden gratis troep aan en als afspraak Emrah zet het uit!! Niet ik!

Eind januari betaal ik gewoon mijn normale maand bedrag en niks extra!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samanthazeilstra