Klacht: 2e TV toevoegen enkel mogelijk bij verlengen contract

op 02 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag op mijn huidige abbonnement welke 4 maanden geleden afgesloten werd een 2e TV aansluiting (inclusief ontvanger) toevoegen.
Echter, door een ‘systeemfout’ is dit enkel mogelijk indien ik mijn huidige abbonnement wederom verleng met een jaar. Mocht ik hier niet mee akkoord gaan, dan kan ik het over ‘enkele weken’ nog eens opnieuw proberen om te zien of de systeemfout dan verholpen is.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik voor het aangegeven bedrag van €3 per maand een 2e TV kan gebruiken en de ontvanger krijg toegestuurd, ZONDER mijn abbonnement nu een jaar te moeten verlengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peg.roberts@hotmail.nl