Klacht: 2e klas klanten

op 13 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Eind december ontving ik een brief met informatie dat in de loop van 2014 de OV chipkaart het enig geldende vervoersbewijs gaat worden. Vreemd genoeg was deze brief gericht aan mij, de medebewoner van ons adres met toevallig de zelfde achternaam kreeg deze informatie niet. Telefonisch opheldering gevraagd en letterlijk als antwoordt gekregen: WIJ VAN DE NS GAAN ER VANUIT DAT ALS JE OP HET ZELFDE ADRES WOONT DAT JE DAN OOK ELKAARS POST LEEST. ??????? Hoezo?
Vreemd genoeg geldt dat niet als er betaalt moet worden, dan krijgt ieder wel een eigen brief. Ik erger mij hier al heel lang aan en heb dat al vaker aangekaart maar NS reageert niet eens op de mail die je via hun eigen systeem verzend.

Graag zou ik zien dat er post voor wie post dient te ontvangen verzonden wordt en dat NS mensen niet er toe aanzet andermans post in te zien. Normaal menselijk verkeer tussen bedrijf en klant. Niet zoals bij de NS een dame aan de telefoon die je afsnauwt of een computer die je vragen niet begrijpt. KLANTVRIENDELIJKHEID DUS. Maar dat woord is de NS vreemd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 23 januari 2014 om 11:25 geantwoord

Klant gevraagd of de brief wel NS afkomstig is of van klantenservice ov-chipkaart. In het laatste geval dient zij contact op te nemen met deze organisatie. Als de brief van NS is kan zijn dat sommige klanten de klant status 'geen commerciële' mail hebben waardoor ze sommige post van NS niet ontvangen.

Heeft op 24 januari 2014 om 12:01 geantwoord

Wat de NS ook beweerd met mij hebben ze geen contact gehad. Niet per telefoon, mail of brief. Zolang ik persoonlijk niets van hen heb vernomen is wat mij aangaat niets opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JAHK