Klacht: 2e herinnering ontvangen, voor wat?

op 24 juni 2015 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

Wij hebben brief ontvangen, met aanmaning van Afterpay (tweede herinnering) met het verzoek om 23,45 te betalen. De brief is geadresseerd aan mijn zoon van 13. Zowel ik als hij hebben geen idee waar dit over gaat. Wij hebben (hij ook niet) nooit iets besteld bij 12 Deals. Uit de brief kan ik ook niet opmaken waarover het gaat. Er wordt gesproken over 8,95 verzendkosten, wij vragen ons af voor wat?!
Ik heb contact gezocht met AfterPay en een mevrouw van 12Deals telefonisch gesproken. Zij geeft aan niet meer in het systeem te kunnen en geen duidelijkheid te kunnen geven. Vandaar deze melding.

Mijn minderjarige zoon heeft niks besteld. Verder hebben we nooit wat gehoord, behalve deze laatste herinnering. Een erg onbetamelijke gang van zaken om vanuit het niets 23,45 te eisen.
Voor wat?

Graag snel reactie en betaalverzoek laatste herinnering intrekken!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12deals.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12deals.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12deals.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van 12deals.nl beoordeeld.

12deals.nl

Heeft op 15 juli 2015 om 13:03 geantwoord