Klacht: 2e herinnering

op 26 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de aankoop en de 3de herinneringen komen per mail maar de tussentijdse berichten via span, heel slim afterpay.
natuurlijk gaan wij hier niet in mee en zullen hierin ook stappen ondernemen want het telefoongesprek waarin dit duidelijk naar voren is gebracht door de mevrouw aan de telefoon is opgenomen. ook zal ik deze berichten via Facebook verspreiden want verwacht dat er meer gedupeerden zijn, graag wil ik eerst een reactie van afterpay zodat we dit op de juiste manier kunnen afhandelen.

Gewenste Oplossing:

de juiste manier, gewoon het normale bedrag betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 30 september 2016 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Eekhof,

Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Je vraag blijkt al beantwoord te zijn in een eerder contact dat je met ons gehad hebt op d.d. 26-09-2016.

Ik vertrouw erop dat je zo voldoende geïnformeerd bent en ik zie je graag terug bij AfterPay!

Met vriendelijke groet,
Monique
Klachtenmanager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door jjohan eekhof