Klacht: 2e.handstraplift

op 14 november 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

heb via verkoper k..j. uilkema nieuwe traplift sparta 5 besteld. tot mijn verbazing staat er s’morgens onaangekondigd een opkoper met een 2ehands traplift voor de deur, hij weigert te zeggen wie hij is pakt de lift uit een oude doos en verdwijnt..dit was ongeveer 14 dagen na de bestelling.
ik dacht aan een grap van uilkema maar het was een domme en laaghartige poging echtpaar dijkstra te bedriegen.
in die tijd was ik mantelzorger voor dag en nacht maar slimmer dan de fraudeurs. waar is sparta 5 van aflevernota 257601 gebleven.

ik denk niet dat practicomfort van plan is mij tevreden te stellen . daar is karakter en moed voor nodig. wat ik wil is gerechtigheid en begrip voor een eerlijke 88 jarige klant. ....al zou u in staat zijn alleen maar de immateriele schade te vergoeden.dan ben ik tevreden maar die is over 5 jaar meer dan p.c. kan betalen. een groot bedrijf. kan zich dit zakelijk niet permiteren.
betaal de door mij betaalde prijs(2940 +460). terug dan komt u er genadig vanaf.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 16 december 2017 om 13:57 geantwoord

Beste heer Dijkstra,

Zoals telefonisch met u besproken garanderen wij u dat wij 5 jaar geleden een nieuwe traplift aan u hebben geleverd en niet een gebruikte.

Dit hebben wij meerdere malen aan u bekend gemaakt en wij gaan er vanuit dat u voldoende bent geïnformeerd.

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door simon johan dijkstra