Klacht: 2e hands boeken ontvangen ipv nieuwe

op 08 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Heb voor mijn zoon nieuwe boeken besteld voor school bij van Dijk. Dit weekend ontvangen en er zit één tweedehands exemplaar bij. Dit gebeurd bij hun elk jaar. Ik telefonsch contact gezocht met van Dijk en hun zeggen dit staat in onze voorwaarde wij sturen eerst tweedehandse op en dan pas nieuwe. Heb hun verteld dat als ik tweedehandse wil deze voor een goedkope prijs op marktplaats had kunnen kopen, maar dat ik gewoon nieuwe exemplaren wil. Ik kon het boek retour sturen,maar ik moet dan wel de verzendkosten betalen. Dus ik wordt met iets opgezadeld wat ik niet wil en moet dan ook nog kosten gaan betalen. Ik krijg nu voor dit boek 1/3 van het bedrag terug, maar tot op heden nog geen creditnota ontvangen. Volgens de klantenservice ontvang ik deze spoedig???, dus ik moet ook nog op mijn geld gaan wachten terwijl ik gelijk moet betalen. Ben nieuwsgierig wanneer ik mijn geld retour onvang, vorig jaar zelfde probleem, maar omdat één boek niet leverbaar was, konden ze het geld ook niet retour aan mijn overmaken?? Heb toen het boek geannuleerd en ergens anders besteld en kreeg toen naar een aantal weken mijn geld van het geannuleerde boek terug en het gedeelte van mijn tweedehands boek

Dat van Dijk moet zorgen(dit gebeurd ook bij andere bedrijven) dat je aan kan geven of je nieuwe of tweedehands boeken wilt hebben. ( Kan voorstellen dat er mensen zijn die dit willen) en dat je dat bedrag overmaakt voor het boek dat je wilt hebben. En niet zoals nu nieuwe bestellen en betalen en dan tweedehands ontvangen en nog lang op je geld moeten wachten

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 september 2016 om 14:53 geantwoord

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mirank