Klacht: 2e aanmaning nadat het openstaande brdrag al betaald is.

op 07 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik had een opstaande rekening bij syncasso, waarvan zij mij toch gemiddeld 7 keer in de week van op de hoogte hielden. Daar ik alleen woon met en een klein salaris heb duurde het even voordat ik het bedrag kon betalen dat lukte ook na de aanmaning die zij mij stuurde helaas wel extra kosten die ik wel beter kon gebruiken. nu zijn we 10 dagen verder en prompt 20.00 uur krijg ik een sms dat zij mij een tweede aanmaning hebben toegestuurd vraag me toch wel af waarom het openstaande bedrag is inmiddels al zo’n 10 dagen geleden voldaan. Heb meteen geprobeert ze te bellen maar er werd niet opgenomen wat ook wel vreemd is want kennelijk kunnen ze wel smsjes sturen na 20.00 uur maar de telefoon niet.

Ik ben tevreden als ze mij nu gewoon met rust laten ik heb betaald en daarmee moet het klaar zijn. Zou van een financiele instelling toch wel mogenverwachtten dat zij hun financiele huishouding op orde hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 juli 2016 om 13:30 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 8 juli jl. een email gestuurd naar betrokkene, waarin wij aan de betrokkene verzoeken ons een betaalbewijs toe te sturen opdat wij het dit in onze administratie kunnen gaan uitzoeken. Aangezien wij tot op heden nog geen betaling hebben ontvangen in dit dossier. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door m-j 36