Klacht: 2de handsauto

op 23 mei 2016 over Nissan in de categorie Automerken

ik heb op 28-01-2016 mijn kia proceed van anderhalf jaar met 28000 kilometer niuew waarde 21000 euro ingeruild vanwege echtscheiding ik kreeg 12000 euro voor terug eigenlijk 13000 euro maar omdat die naar de hond rook kreeg ik 12000 euro. me ex en ik hebben alebij 2de hands auto uit gezocht ieder een van 6000 euro. na 2 weken bleek dat mijn koppelingsplaten verrot waren. die hebben ze gratis vervangen.ik dat geen rijklaar verzekering van 695 euro erbij genomen auto zo mee genomen. ik ga op 5 mei met de auto naar brabant kom ik midden op rotonde stil te staan ANWB gebeld waar ik lid van moest worden aan 249 euro. kon auto niet maken heb me naar garage gesleept heb daar 3 weken gestaan bleek dat koppaking en waterpomp kapot zijn koste 925 euro. en ik heb pas 700 kilometer met me auto gereden. heb nissan gebeld ze wilde me te gemoed komen maar dan moest ik wel 695 euro betalen dat zijn die koste van rijklaarmaken 695 euro ik was het daar niet mee eens,

ik wil dat ze de auto terug nemen en mij een goede auto geven of mijn de koste betalen van 925 euro

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vaneck