Klacht: 2de aanmaning zonder eerder schrijven

op 15 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg vandaag ook van Afterpay een brief thuis met een 2de aanmaning.
25 euro boven op de originele.
Zou bij de eerste aanmaning al 10 euro bij zijn gekomen en nu weer 15 euro. Ik heb niet eens een mailadres van ze dus heb nu maar een mailtje gestuurd aan Bralex waar ik mijn bestelling heb gedaan.
Na het opzoeken van klachten over Afterpay zag ik hier dezelfde klacht van Lenie staan en ben ik ook in mijn junk mail gaan kijken. Inderdaad.. 2 ongelezen berichten van Afterpay. Er is dan ook geen haar op mijn hoofd dat ik 25 euro extra ga betalen. De betaling van het product heb ik inmiddels wel verricht. Dit soort handels praktijken zou beboet moeten worden aan dit soort financiele instellingen. Als je wilt incasseren voor een ander, neem dan ook je verantwoordelijkheden en zorg dat je mails niet als spam worden behandeld. Microsoft kan je hierbij helpen.

Geen betaling van de aanmaningskosten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 16 september 2016 om 14:48 geantwoord

Beste heer Hendriks,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat onze berichten in de spambox terecht zijn gekomen.

Helaas heeft AfterPay geen invloed op welke mails in de spam terecht komen en welke niet. AfterPay is daar dan ook niet verantwoordelijk voor. Mede om deze reden kunnen wij de administratiekosten niet afboeken.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Dieuwke

Heeft op 17 september 2016 om 00:52 geantwoord

Beste Diauwke,

gezien ik u toch nog even van een advies wil voorzien... misschien kunt u de volgende tips doorgeven aan uw exchange beheerders. Dan zult u zien dat u wel degelijk mede verantwoordelijk bent voor het feit waar uw mail terecht komt in mijn mailbox. http://www.inmotionhosting.com/support/email/fighting-spam/stop-emails-being-labeled-spam
Ook wil ik u graag bij de rechter erop wijzen op het feit dat u ook om een leesbevestiging kunt vragen. En dit advies krijgt u van mij, buiten de administratieve kosten die u nij inmiddels schuldig bent...geheel gratis. Tevens wil ik u de 25 euro die u mij inmiddels dan verschuldigd bent, wel kwijtschelden. Dan staan we nu wel kiet nu zo een geweldig advies zou ik zo zeggen. U heeft hierbij 1 nadeel... Bijna al die mensen die nu al die zogenoemde administratiekosten betalen die bent u dan kwijt en waarschijnlijk zullen er hierdoor enkele mensen ontslagen moeten worden want dat scheelt in mijngeval.toch 25 % van de kosten. Zo betaal je dan toch die 99,95 euro i.p.v 124,95 euro die jullie me willen aansmeren. In ieder geval wens ik je een fijn weekend en veel succes toe met onze rechtzaak.

Alle klachten die gemeld zijn door D.Hendriks