Klacht: 2de aanmaning gekregen terwijl de eerste nooit is geweest!

op 10 oktober 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Op 10 augustus 2016 heb ik een trainingstrui besteld via voetbalshop en via Afterpay willen betalen. De voorgaande keren is het ook goed gegaan. Normaal gesproken krijg je een betaaloverzicht binnen twee weken van ze. Maar die heb ik nog nooit ontvangen, en daarna eigenlijk ook vergeten. Afgelopen zaterdag (8 oktober 2016) krijg ik ineens voor het eerst een brief binnen van afterpay. Dat ik mijn rekening wil gaan betalen + twee keer administratiekosten wegens de twee herinneringen die ze hebben gestuurd volgens hun. Maar ik heb de eerste herinnering nog nooit gekregen en betaaloverzicht ook niet. Nu via Facebook live contact met klantenservice maar die is beduid geen zin met medewerking iets voor mij te beteken! Het was allemaal mij fout en niet die van hun en zagen ook niet om deze extra kosten te crediteren. Ik was verplicht tot betaling, dat snap ik ook maar niet voor de administratiekosten die er nooit zijn aangekomen op mijn adres + betalingsoverzicht om te kunnen betalen!

Administratiekosten moeten van mijn rekening af! Dan ben ik pas tevreden en graag een klantenservice die vriendelijker en meelevende is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:31 geantwoord

Heeft op 10 oktober 2016 om 18:50 geantwoord

Ik ga nog niet akkoord zolang ik geen bevestiging kan krijgen met het uiteindelijke bedrag. Kan ik hier nog een e-mail bevestiging hiervan krijgen van jullie?

Alle klachten die gemeld zijn door KTK1995