Klacht: Het ontvangen van een restitutie kost meer dan de restitutie zelf :)

Camphuysen op 28 januari 2021 over 2Checkout in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik ben tegen een enorme wassen neus aangelopen die volgens mij toch wel apart is.
Voor een bepaalde aankoop is mij restitutie toegewezen welke afgehandeld zou worden door de welbekende payment provider 2Checkout.
Vervolgens krijg ik een bericht van 2Checkout dat voordat ze tot terugbetaling kunnen overgaan ik eerst bij mijn bank een officiële bankverklaring moet aanvragen en opsturen. Deze kost bij mijn bank 50,- euro.

Ik heb in mijn leven vele betalingen gedaan en ontvangen, ook uit het buitenland maar een officiële bankverklaring is nooit nodig geweest.
Dit vind ik dus heel opvallend, temeer omdat 2Checkout een reus van een betalingsprovider is welke een ernstig ontmoedigingsbeleid hanteert. 2Checkout heeft overigens een vestiging in Amsterdam.

Graag zou ik indien mogelijk stappen willen nemen dus ontvang hier eventueel graag advies over.

Met vriendelijke groet
Marcel

Gewenste Oplossing:

Gewoon een normale afhandeling :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2Checkout nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Camphuysen