Klacht: 29 december 2014 automatische prullenbak gekocht via Groupon

op 16 augustus 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

29 december 2014 heb ik een automatische prullenbak gekocht bij Groupon. De Garantie is allang verlopen.

Toch heb ik onlangs nog gereageerd.

Ik heb de volgende reactie mogen ontvangen.

Ashraf Jalmous , 10 aug 09:29
Bedankt voor uw e-mail.

Helaas kunnen wij u, op basis van de gegevens die wij ontvangen hebben, niet verder helpen. Graag ontvangen wij het ordernummer van uw bestelling per e-mail.

Het ordernummer begint met de letters GD / GS / GJ / GB/ GH of TA gevolgd door 7 cijfers.
Deze kunt u terugvinden op uw bankafschrift en op uw factuur.

Zodra wij het ordernummer hebben ontvangen, helpen wij u graag verder.
Bidjai Saktoe, 09 aug 10:52
Goedemorgen heer/mevrouw,

Eind December 2014 heb ik een prullenbak bij jullie gekocht met een automatische sensor ik weet dat m’n garantie is afgelopen.

Maar waar kan ik het laten reparen?
Ik heb t bij Made geprobeerd. Maar helaas daar konden ze me ook niet helpen.
Mvg,

Bidjai Saktoe
Puntegaalstraat 245
3024 Eb rotterdam
06-51363205

Ashraf Jalmous

Als de prullenbak wordt gerepareerd. ik wil wel eigen kosten maken. Om het gerepareerd te krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht Bidjai

3 maanden geleden - Dit is mijn Groupon code Naam: Groupon Omschrijving: 1714198606738720 0030001027009053 Groupon

Reactie van de melder van de klacht Bidjai

3 maanden geleden - Geachte heer Jalmous, Bijgaand de groupon code van mijn pullenbak. Met vriendelijke groet, Bidjai Saktoe Puntegaalstraat 245 3024 EB Rotterdam 0651363205

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bidjai