Klacht: 25% korting

op 04 juni 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vanmorgen dior addict en mascara van yves saint laurant gekocht. Bij elkaar 103,45 euro. Er zat tussen mijn folders een kortingsbon o.a. Voor dit soort artikelen. Ik ben al jaren lang klant bij douglas. Vind het erg jammer dat ik daar niet op geattendeerd ben. Het scheelt mij 17,45 euro met korting. Vind ik toch een aardig bedrag.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik het verschil terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 13 juni 2016 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Boerlijst,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw gegevens doorgestuurd naar onze collega's van de afdeling Customer Service. Zij zullen per e-mail contact met u opnemen naar aanleiding van de gemiste Fabulous Shopping Weeks korting.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u nog vragen hebben dan zien we uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Webcare Douglas Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door moniquemasson