Klacht: 25 keer verzendkosten berekend voor 4 dozen.

op 09 september 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb in totaal 25 stuks kleding besteld via een veiling van de V&D. Hiervoor werd 6,95 aan verzendkosten berekend per kledingstuk. Echter heb ik alle 25 artikelen, op elkaar geduwd in 4 dozen ontvangen, vermoedelijk om de kosten te drukken. Het komt hier dan wel op neer dat ik voor vier dozen 173,75 aan verzendkosten heb betaald. Toen ik hiervoor belde, gaf men aan dat ‘in die verzendkosten ook wel andere dingen zitten’, en dat er meerdere mensen over geklaagd hadden. Ik moest een klacht indienen. Ik heb dit meermaals geprobeerd te doen, maar BVA reageert gewoonweg niet. De klantenservice is ontzettend laks helaas.

Er zijn vier dozen gestuurd, dus het lijkt me meer dan normaal dat ik daar van 4 x 6,95 voor zou moeten betalen. Als alle artikelen in dozen wordt gemoffeld zodat de kosten gedrukt kunnen worden, dan is dat prima, maar 140 euro zo in de eigen zak stoppen vind ik absurd. Als je voor 25 artikelen 6,95 per stuk rekent, dien je ze ook per stuk te versturen, dat is namelijk waar ik voor betaal. Als je ze dan in 4 dozen verstuurd, zou het verschil teruggestuurd moeten worden naar de klant. Ook zou ik het prettig vinden als er reactie wordt gegeven wanneer een klant een melding maakt. Ik heb nu al driemaal geprobeerd te mailen, iedere keer krijg ik een bevestiging dat mijn mail ontvangen is, maar wordt er geen reactie gegeven, op deze wijze blijf je bezig als klant.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

2 maanden geleden - Beste meneer Oksak, Fijn dat u de moeite heeft genomen uw verhaal zo uitgebreid op te schrijven. Uiteraard zijn wij niet blij met wat u heeft meegemaakt, maar uw melding stelt ons wel in staat om er iets mee te doen. Uw signalen zijn meer dan duidelijk en u u kunt er vanuit gaan dat wij alles in het werk stellen ons in de toekomst meer oplossingsgericht op te stellen. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht rhanjones1

2 maanden geleden - Het is prettig dat er een reactie geplaatst wordt, echter begrijp ik het nut van deze reactie niet. Een klant heeft een klacht die door het bedrijf zelf niet wordt behandeld, laat staat waar op wordt gereageerd waardoor hij zich genoodzaakt voelt klacht.nl in te schakelen, en de reactie van het bedrijf is dat 'jullie alles in het werk stellen meer oplossingsgericht te zijn'. Het zou dan een ideale eerste stap zijn om dan de klacht die ik heb in behandeling te nemen en op te lossen. Met verwarde groet.

Alle klachten die gemeld zijn door rhanjones1