Klacht: 25 jaar garantie

op 31 juli 2017 over Gardena in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Defect snoeischaar

Geacht Gardena,

Een paar jaar geleden heb ik deze snoeischaar van mijn kinderen op mijn verjaardag gekregen.
Vandaag moest ik een roos snoeien. Ik was al een poosje bezig toen ik zag dat bovenop de schaar het huis gescheurd is.
Op de foto ziet u dat bij het oranje vergrendel knopje de plaats is waar het huis is gescheurd.
Ik durf er verder niet mee te werken.
Omdat ik de schaar voor mijn verjaardag heb gehad, heb ik de bon niet.
De kinderen zijn al een keer verhuist en hebben e.e.a. weggedaan.
Waarschijnlijk ook de bon.

Het is een fijne schaar om mee te werken. Ik hoop dat de 25 jaar garantie op dit euvel van toepassing is.

Bijgevoegd:
foto

In hoopvolle afwachting,

J.C. van Berkel
Dorsersstraat 62
2151CJ Nieuw Vennep
berkel38@ziggo.nl
0630402618

Geachte J.C. van Berkel,

Helaas kunnen wij dit niet beoordelen. Hiervoor kunt u zich wenden bij het aankooppunt. Helaas is het wel zo dat in bijna alle gevallen zonder garantiebewijs geen garantie verleent kan worden.

Met vriendelijke groet,
Charlotte Vroom
Husqvarna Nederland B.V.

Met vriendelijke groet, Best regards, Mit freundlichen Grüssen, Vänliga hälsningar,

Charlotte Vroom
Sales support

Gardena & Consumer Brand Division
Direct phone: +31 (0)36 – 521 00 11
Fax: +31 (0)36-521 00 99
charlotte.vroom@husqvarnagroup.com

Husqvarna Nederland BV
Postbus 50131, 1305 AC Almere
Visiting address: Jool Hulstraat 20-22
www.husqvarnagroup.com

Gewenste Oplossing:

Uiteraard als de klacht is opgelost. Je geeft toch 25 jaar garantie?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gardena over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van Berkel