Klacht: 24 uurs service

op 03 juli 2012 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site bestel ik een Sony Smartwatch en staat duidelijk bij voor 20.00u bestellen morgen in huis. Maar nu 4 dagen later nog geen product. Na bellen beloven ze hem zsm toe te sturen. En voor de fout zouden ze een compensatie doen. Heb ik vandaag terug gebeld en nu zeggen ze dat een compensatie niet mogelijk is. En op de site staat nog steeds 24 uurs levering.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie zoals een extra polsbandje voor de horloge. En dat het op de site word aangepast voor verdere misverstanden te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is contact geweest met de klant en er is een passende oplossing aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door barthansen