Klacht: 23 mei 2016 een pakket retour gestuurd.

op 06 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 09 juni 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de late reactie en het nog niet retour ontvangen bedrag.

Zojuist is uw retour betaling aangemaakt en kunt u deze binnen 3 werkdagen op uw rekening verwachten.
Wij bieden u ter compensatie een cadeaukaart aan t.w.v. €15? Ik hoor graag of u hiermee akkoord gaat.

Met vriendelijke groet,

Sacha de Vries
Blokker webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door inacordes@live.nl