Klacht: 23 mei 2016 een pakket retour gestuurd.

op 06 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn geld van het retourgestuurde pakket is nu nog niet op mijn rekening teruggestort.
Heb een aantal pogingen gedaan om de klantenservice te bellen, maar werd steeds in de wacht gezet.

Gewenste Oplossing:

Als ze maar iets van zich laten horen, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 09 juni 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de late reactie en het nog niet retour ontvangen bedrag.

Zojuist is uw retour betaling aangemaakt en kunt u deze binnen 3 werkdagen op uw rekening verwachten.
Wij bieden u ter compensatie een cadeaukaart aan t.w.v. €15? Ik hoor graag of u hiermee akkoord gaat.

Met vriendelijke groet,

Sacha de Vries
Blokker webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door inacordes@live.nl