Klacht: 21 weken wachten en nog geen bank

Chayennej op 07 oktober 2020 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind mei een bank besteld met een aanbetaling. Op de website stond een levertijd van 8-10weken. Na 12 weken contact opgenomen en kon de levertijd met 4 weken overschreden worden. Na deze extra 4 weken wachten wederom gebeld met de vraag waar mijn bank blijft. De bank zou binnen 2 a 3 weken geleverd worden. Na 2,5 week gewacht te hebben op een bank die maar niet komt wederom gebeld. Uiterlijk 1,5 week later zou ik een sms krijgen voor de levering..

Ik krijg mijn aanbetaling niet terug en word continu van hey kastje naar de muur gestuurd..

Gewenste Oplossing:

Aanbetaling terug of dat de bank binnen een week geleverd word met korting vanwege het wachten van bijna een half jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Konfor Home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Konfor Home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Konfor Home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Konfor Home

Heeft op 15 oktober 2020 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chayennej