Klacht: 21% btw vrije dagen op laminaat

op 22 april 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Beste heer/mevrouw,

Ik wil mijn ongenoegen uiten over de actie ; btw vrije dagen op laminaat.
Uiteindelijk wordt er een minder hoge korting gerekend, ongeveer 17 tot 18% in plaats van 21%. Ik vind dit erg misleidend! Ik ben daarover niet ingelicht in de desbetreffende winkel (filiaal ‘s-hertogenbosch) en daarbij is de reclame ook misleidend. Daardoor zal mijn volgende aankoop dus echt niet meer plaatsvinden bij carpetright. Daarbij doet het personeel “vriendelijk”, maar ondertussen wordt er van alles aangesmeerd als zogenaamde “bijverkoop”, want ik weet hoe dat werkt, want ik sta zelf in een winkel. Niet erg, maar niet zeggen dat de laminaatreiniger er gratis wordt bijgedaan en uiteindelijk op de factuur gerekend is. Ook hetzelfde bij een karpet, dat er uiteindelijk een antislip mat van 20 euro wordt aangeslagen, zonder dat ik dat wil. De manier waarop is echt totaal niet klantvriendelijk en ik zal dat zeker in mijn kennissenkring doorvertellen.
M.v.g. Djordy Homma

Ik zou graag zien dat de korting alsnog verrekend gaat worden, omdat je daar immers vanuit bent gegaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 03 mei 2017 om 11:35 geantwoord

Beste heer Homma,

Wij hebben onlangs contact opgenomen met desbetreffende vestiging. U bent de dag, na dit bericht bij ons in de winkel langs geweest om het karpet en de antislipmat te retourneren. Mijn collega's hebben toen gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om u uitleg te geven omtrent onze BTW actie. Het heeft alles te maken met het feit dat de BTW wordt teruggerekend. Uiteraard betreuren we uw fijne ervaring bij Carpetright en willen u alsnog onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Carpetright After Sales.

Alle klachten die gemeld zijn door D Homma