Klacht: 200 dollar verdwenen, niemand bereikbaar voor contact

[email protected] op 04 september 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik zag dat er in een hele trits transacties naar de zelfde partij samen 200 dollar van mijn rekening was afgeschreven. Deze heb ik aangemeld als ongeautoriseerde transacties. Ik kreeg vrijwel direct de melding dat bepaalde transacties niet ongeautoriseerd waren.

Nou, ik heb ze beslist niet gemaakt, die tig transacties achter elkaar naar een of ander online spel (denk ik dat het is). En ik woon alleen. Dus ik wil graag weten hoe men dat dan onderzocht heeft. Maar dan blijkt de pagina voor het indienen van een klacht niet te werken! Ook is er via de chat op dit moment geen medewerker beschikbaar en de site waar de voorwaarden voor terugbetaling op staan is ook niet beschikbaar.. Dus waar ga ik mijn geld terugvorderen dan?

Heel simpel: ik wil die 200 dollar die ik nooit uitgegeven heb, terug op mijn bankrekening hebben staan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]