Klacht: 20 november verzonden, nog niks ontvangen

op 22 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook hier een hele late levering van producten. De 10 tot 20 werkdagen zijn ruim voorbij en ik vrees dat mijn pakket het niet meer gaat halen voor de kerst šŸ™

Ik schrik ook van de berichten hier over extra kosten, daar wordt niet over gerept op de site. Ik ben benieuwd of ik moet bij betalen.

Gewenste Oplossing:

Producten op korte termijn geleverd, duidelijkheid over wanneer dat zal zijn en geen extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door Planting