Klacht: 20 jaar burenoverlast

op 19 juli 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Ik heb 20 jaar buren overlast waar verhuurder eigen haard te amsterdam zich uitdraait, gisteren heb ik opnieuw tijdens etenstijd 5 kwartier naar gegil uit het huis van mijn buren moeten luisteren. ze slopen de trapleuning en maken het trappehuis vies met lekkende vulliszakken, de buurtcongiere is langsgeweest, heeft het gezien en doet vervolgens niets. Voornamelijk het gegil en geschreeuw uit die woning gaat door merg en been en is alsof het bij me thuis gebeurt, maar iedereen kijkt weg onder het motto ” ze hebben wat” en dat geldt dan inmiddels voor al hun kinderen terwijl ze wel de snelweg opmogen en hun rijbewijs hebben gehaald. Ook krijg ik geen huurverlaging, terwijl mijn woongenot nul is en ik zo geen leven op kan bouwen. Het enige wat eigen haard doet is liegen, zich eruit draaien, en discussieren en onderdeel van het probleem zijn.

Ik wil huurvermindering en wil dit over de afgelopen 20 jaar terug ontvangen, daarnaast wil ik dat het gezin alle vormen van overlast
staakt en gestaakt houd,als daarvoor uit huis plaatsing van de kinderen nodig zal zijn aangezien er een groot opvoedkundig probleem is dan moet het maar op die manier.
Het gezin heeft de afgelopen 20 jaar aangetoond perfect stil te kunnen zijn als er politie aan de deur is, of als het ze anderzijds uit komt
waarna de overlast geleidelijk aan weer uitbreidt.
Daarnaast wil ik dat de trap schoon wordt gemaakt en de trapleuning terug aan de muur wordt bevestigd.

Ik heb heel veel foto's en video's die echter allemaal door eigen haard niet gezien of gehoord worden, ik heb meerdere keren gezegd dat ik de boel online ga zetten maar aangezien deze verhuurder overlijken gaat wacht ik daarmee want ze zijn in staat om dat tegen mij te gebruiken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat