Klacht: 20 euro wegens fout conductrice,nog steeds niet terug

op 27 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wist niet of mijn ovchip kaart ook voor de NS geschikt was,dus een conductrice probeerde het uit.
per ongeluk heeft zij toen ingecheckt,dit moest niet.
Ze gaf mij een declaratieformulier,deze heb ik ingevuld en opgestuurd.
Tot op heden krijg ik mijn geld nog steeds niet terug.
NS deelt mee dat ze dit niet op mijn bankrekening kunnen storten,en ik moest ze na 3 weken maar weer proberen te bellen hierover????
Jullie kunnen automatisch van mijn bank geld innen dus overmaken kan op dezelfde manier?
WAt is hier zo moeilijk aan.

Gewenste Oplossing:

Stort mijn 20 euro terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ray123