Klacht: 20 euro wegens fout conductrice,nog steeds niet terug

op 27 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wist niet of mijn ovchip kaart ook voor de NS geschikt was,dus een conductrice probeerde het uit.
per ongeluk heeft zij toen ingecheckt,dit moest niet.
Ze gaf mij een declaratieformulier,deze heb ik ingevuld en opgestuurd.
Tot op heden krijg ik mijn geld nog steeds niet terug.
NS deelt mee dat ze dit niet op mijn bankrekening kunnen storten,en ik moest ze na 3 weken maar weer proberen te bellen hierover????
Jullie kunnen automatisch van mijn bank geld innen dus overmaken kan op dezelfde manier?
WAt is hier zo moeilijk aan.

Stort mijn 20 euro terug

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen