Klacht: 20 euro terug te krijgen

op 07 maart 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen duidelijkheid over hoe ik de beloofde 20 euro terug kan krijgen

Gewenste Oplossing:

Via een simpele aanvraag de beloofde 20 euro terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Hierbij bevestigen we u de ontvangst van uw klacht. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om te kijken wat we voor u kunnen doen. met vriendelijke groet, Acer klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 21 maart 2016 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Wij hebben geprobeerd u via email en telefoon te contacteren. Helaas hebben wij geen reactie van u terug ontvangen. Wij gaan er van uit dat uw klacht niet meer aan de orde is. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email, welke een medewerker naar u heeft gezonden, of eventueel bellen met onze klantenservice: 09002020767.

Met vriendelijke groet,
Acer klantenservice

Heeft op 21 maart 2016 om 13:42 geantwoord

Ik heb gebeld met Acer, een email adres gekregen,hele lijst ingevuld en nu moet ik nog eens 4 handelingen uitvoeren, opsturen,wat omslachtig. Een actie om te lokken en het je daarna zo moeilijk te maken dat je het maar laat zitten ,MISLEIDING.

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Het spijt ons om te horen dat u de procedure lastig vind. Toch hoeft u slechts het formulier in te vullen, en de streepjescode met kopie van de aankoopbon in te sturen. Is er nog iets waarbij u assistentie nodig heeft? Met vriendelijke groet, Acer klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Alkmaar11

10 maanden geleden - Ik heb alle gevraagde Copier opgestuurd en het formulier ingevuld maar tot op heden niet vernomen van Acer. Met vriendelijke groet Madelon Peters

Alle klachten die gemeld zijn door Alkmaar11