Klacht: 2 x Eigen risico in 1 jaar !

op 25 augustus 2016 over CZ in de categorie Verzekering

Ik kreeg in februari 2016 een flinke rekening over 2015 met de mededeling dat ik 375 euro eigen risico heb dus of ik deze even wilde overmaken. Ik heb hiervoor een regeling getroffen. Nu in augustus 2016 krijg ik weer een flinke rekening i.v.m. ambulancevervoer ( hartproblemen ) of ik weer even 385 euro eigen risico wil betalen. Ik heb contact opgenomen met CZ. Nee Mevrouw 375 euro was van 2015 en deze is van 2016. Sinds wanneer duurt een jaar 6 maanden ? Dan zou deze rekening toch pas ingediend moeten worden volgend jaar febr. Inmiddels is de rekening geblokkeerd tot november. Maar ik zit in de schuldhulpverlening en mijn bijstand is ook geblokkeerd. Ik snap totaal niks van deze constructie volgens mij moet ik zo altijd mijn eigen bijdrage betalen en betaald de CZ niet de rest want die bewaren ze doodleuk tot het jaar erop ??????

Ik ben tevreden als CZ gewoon doet wat ze zegt en gewoon de rekening betaald en het niet in mijn schoenen schuift onder het mom van eigen risico.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

10 maanden geleden - Beste Rakker2014 Jouw klacht stuur ik door naar mijn collega's van team Klachten en Geschillen. Zij nemen binnen een week contact met je op hierover. Met vriendelijke groet, Karlijn medewerker Webcare CZ

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 01 september 2016 om 14:16 geantwoord